mandag 2. mars 2009

Ideutvikling

noe å varme seg i, og noe og bære noe i:







Denne uka var oppgaven å lage noe du kan bære noe i,
eller noe du kan varme deg i..


sist uke skulle vi lage skisser og utprøvinger av forkjellige materialer, og dette var det jeg kom fram til..
av ideer, hadde jeg: muffe, pulsvarmere og lommebok..
jeg prøvde forkjellige garn å strikke med, og så hvilke strikketeknikker som var mulige..













Denne ukens oppgave var å klare å lage ett produkt...
utifra sist uke, så har jeg valgt å lage pulsvarmere..
det garnet jeg skal bruke er grå/svart..
den strikketeknikken jeg kom fram til var 2 rette, og 2 vrange masker og skal legge opp 60 masker... og så har jeg også tenkt at jeg skal lage 2 strikkede blomster å ha på,
jeg har tenkt at blomstene skal være strikket av hvitt garn..








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar