torsdag 5. mars 2009

siste del, noe å bære noe i, noe å varme seg i..

Resultat:











Utstyr: grått/svart garn, 2 strikkepinner og 2 strikker


Jeg la opp 60 masker, og strikket 2 rette og 2 vrange masker..


















Jeg måtte lage hull for tommelen.. der fellet jeg av 4 masker.. og neste runde la jeg på 4 masker igjen..















Det ferdige resultatet... den ble 20 cm x 21 cm..












utstyr: heklenål, hvitt tynt garn..








Jeg ville ha 2 heklet blomster til å sy på pulsvarmerene…









Her er alle delene usydd.. nå er det bare å sy dem sammen..






Ferdig resultat:



her er alt sydd sammen..




Vurdering/læring:
Pga liten tid, så måtte jeg lage 2 forkjellige pulsvarmere, den ene er mye mindre enn den andre.. Jeg syns at jeg gjorde en grei jobb, og fikk det slik jeg ville ha det..
Jeg lærte litt om hvordan du skal felle av , og legge på masker igjen
Syns det var en kjekk oppgave=)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar