søndag 17. januar 2010

Bukett uke 2

Bukett:




2 bjørnegress (2,-)
3 Germini (20,-)
6 Rosa nelliker (18,-)
3 Grønne nelliker (18,-)
6 Salal (2,-)
6 lærbregne (10)

Total sum: 298,-

Forklar hvordan du har oppnådd en god harmonisk helhet i produktene dine:

Jeg har brukt "rolige" farger i produktet mitt, og syns at fargevalget mitt gjorde at det ble en harmonisk helhet.
Har også grupert blomstene, noe som er bedre å se på enn når blomstene er helt spredt.

Hvilken stil har du valgt for hvert av produktene:

Jeg syns at denne buketten er klassisk.

Hva fungerte?


Jeg syns fargebruk, materialbruk og plasseringen fungerte bra:)

Hva måtte du forandre på?


Tror ikke jeg måtte forandre på noe, kanskje jeg justerte noen blomster når jeg nesten var ferdig.

Hva vil du gjøre annerledes neste gang?

Jeg vil ikke gjøre noe annerledes, den ble akuratt slik jeg ville ha den.




 


2 kommentarer: